// Loudest Silence




Lepas jugak segala rindu dendam!
Saturday, December 17, 2011 | 3 Gossip
Assalamualaikum

#entry cecah lantai

Ahaks uhuks saya penat. Intro yang sangat menjelikkan. 

Kalian, saya sangat happy hari ni. Tegang bulu roma aku bahasakan diri saya ni! Kay aku baru balik dari reunion yang aku cakap semalam tu. Ya Allah aku tak tahu mcm mana nak cakap dah ni, betapa happynya aku. Reunion tu kat KFC Subang 2 tu je. Alaa yang baru bukak tu. Hewhew

So aku pergi sana dgn member aku, parents dia hantar. Sampai sana, kitorang tak terus masuk tau. Kitorang pusing belakang lalu drive thru tu konon konon nak drive thru je tp without car ;p Kay bukan. Kitorang lalu belakang dulu sbb takut nak masuk HAHAHAHA sakai takut masuk kfc. Bukan takut, just nak tengok dulu sape dah sampai. Kitorang intai-intai, tak sempat nak buat surprise diorang dah perasan dulu kitorang. Ah tak feeling betul! 

So sampai je terus ah duduk lepak lepak tunggu lagi sape yang belum sampai. Kfc memang meriah lah hari ni. Cuma yang tak bestnya, lelaki je yang ramai datang, perempuan tak pungg. Kay takpe asalkan aku jumpa balik member-member aku. Tapi kan orang yang aku harapkan datang tu tak datang lah ;/ Sangat sedih kay. Hmm

Tapi kan sebelum aku pergi tu, aku mmg dah yakin sangat satu isu ni mesti akan kecoh punya. Isu pendek -,- Macam damn ah kan semua nak cakap aku pendek. Yelah dulu masa kat sekolah rendah, aku kira lagi tinggi lah dr mereka-mereka tu, tapi sekarang dunia dah terbalik ke apa aku tak tahu. Aku mmg paling pendek time tu -____- Hmm tapi aku tak kisah sangat pun sbb member aku yang sekarang pun panggil aku pendek, apatah lagi yang dah tiga tahun tak jumpa, mesti nampak sangat lah kan. 

Btw, aku nak letak gambar sekali tapi banyak gambar kat member aku. Dekat aku alahai berapa je. So kira nak ikut syarat aku letak lah satu eh.


Kay tulah dua makhluk yang dulunya aku lagi tinggi tapi sekarang dah terbalik. Padan muka muka korang separuh je. Tu lah akibatnya korang kutuk aku! Muahahaha! Kay menyampah tengok muka aku. Eee menyampahnya eeee please lah! Siapa yang rasa bulu mata dia gugur lepas tengok gambar ni, minta maaf kay. Tak sempat nak bagitahu yang gambar ni ada kesan sampingan.

Caption untuk satu gambar je dah panjang mcm tu, apa lagi kalau aku letak semua gambar. So bersyukur kay aku letak satu je. Oh gambar tu aku snap dekat dalam Pizza Hut. Sila pelik mcm mana saya boleh tiba tiba dalam Pizza Hut ;p Kbai




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.