// Loudest Silence




Jom kita terjah!
Thursday, December 8, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Saya sangat boring sekarang dan saya telah mengambil keputusan untuk terjah blog orang secara bertubi-tubi. Saya terjah drpd list di sini. Tapi belum semua aku terjah. Ramai tu. Tahniah kalian yang berjaya diterjah oleh aku. Tapi jgn bangga, sesungguhnya saya bukan retis jadi terjahan saya tiada impak langsung dkt blog kalian. Hewhew gurauuuu :p

So ada lah beberapa blog yang bertuah sbb dpt bonus di-follow oleh saya. Sekali lagi saya bukan retis so takde tuah apa pun lah kalau saya yang follow. Okay gurau lagi.

Sekarang nak pergi sambung terjah! baaaai!



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.