// Loudest Silence




Tomorrow Is The Day
Wednesday, December 21, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Dah kenapa dgn title tu? Esok aku nak kahwin mungkin? Hewhew yea mungkin kalau result aku #$%^&* :'/ Maybe kalau result aku mcm yang tak diharapkan, mak aku terus kahwinkan aku? HAHAHA taknak lah! -,-

Sekarang pukul 11:24 am. Lagi berapa jam eh nak amek result? Ah malas nak kira ;p Sebenarnya aku takde lah cuak sangat tunggu result ni. Maybe sbb dah pernah rasa masa UPSR dulu. Lagipun kalau tak dapat tahu result tu pun takpe. Sebab trial aku hari tu pun, hmm... :/ Aku nak tahu kelas je sekarang ni. Tapi masalahnya kelas pun boleh tahu lepas dapat result. Alahai --' 

So sekarang dapat tawakal je lah sbb confirm confirm result mmg dah ada en. Tapi still kena berdoa jugak. Mintak tolong kay doakan aku :') Tsk tsk. #tetiba sebak. Tolong doakan yang baik baik! Jangan kejam sangat. Kita sama sama saling mendoakan kay? Eh geli betul nak cakap mcm tu! Takpe hari ni je demi esok. Hewhew kbai



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.