// Loudest Silence




Tsk tsk.
Sunday, December 11, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Title kemain.

Kay i penat tapi tetap nak update jugak. Cuba teka kenapa aku penat? Teka lah teka lah *puppy face* Kay boleh tampar. Aku penat bukan sebab baru lepas jogging ke apa. Hey tolong lah, kalau pasal aku, jangan pikir sampai ke situ. Kau jgn harap lah aku nak berjogging. Lain lah Nichkhun yang ajak ke <; Hewhew

Okay intro yang sangat menyampah. Aku baru balik dari IOI Mall. Huh bukan susah sangat rupanya nak bagitahu ;p Jom main teka teki lagi sekali. Kenapa aku pergi sana? Alahai dah nama je mall haruslah shopping kann. Niat shopping memang ada. Tapi niat paling utama ialah, jengg jengg jenggg! Pergi tengok Ombak Rindu :D Kemain aku nak bagitahu tengok movie pun sampai dua perenggan.

Okay serious. Sebenarnya dah lama aku nak tengok tapi baru dapat sekarang. Aku pergi tengok dengan family aku je pun. Yang lain semua pakat tengok dgn BF/GF en. Zzzzzzzzz

Mula-mula family aku taknak langsung tengok cerita ni. Tapi lepas aku pujuk, baru lah diorang nak tengok. Dalam panggung tu, aku duduk sebelah couple tau. Untung ah aku sbb boyfriend dia yang duduk sebelah aku ;p Tapi yang tak tahan tuuu, pakwe tu nangis siot tengok cerita tu! Muahahaha! Memang lah aku pun nangis, tapi dia lelaki en. So sekarang terbukti ah, lelaki takde ah kuat mana. Sampai bapak aku pun menangis ;p Tu yang paling tak tahan. Bapak aku mana pernah nangis tengok cerita melayu ni. Haha

Habis je cerita tu, terus balik. Dalam kereta, parents aku tak habis habis puji cerita tu. Simple tapi boleh buat kita menitiskan air mata. Aku yang kat belakang dengar bangga je, sbb aku yang ajak en ;p Nak aku review cerita ni? Tak payah ah, mesti semua pun dah tengok.

Tapi aku pergi sana takde tangkap gambar pun, so kosonglah entry ni. Kbai



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.