// Loudest Silence




3 Reasons Why I'm Still Single
Friday, January 27, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Menyampahnya entry aku kali ni. Tapi yeah ada reason kenapa aku buat entry ni. Tolong ah jangan tanya kenapa, ingat aku nak bagitahu ke ;p

So sebab pertama! *drumrolls* Hewhew sbb yang paling common, taknak pelajaran aku terganggu. Hahaha paling senang kan. Tapi seriously memang pun. Cuba kalau ada boyfriend. Then time tu korang nak belajar. Tetiba dia text. Kita cakap dgn dia kita nak belajar, kejap2 lagi ah text en. Lepas tu dia cakap kita tak spent time dengan dia ah apa ah. Pergaduhan bermula. Time tu kau ingat kau boleh still focus ke? Unless korang heartless okay ;p Haa mmg tak ah kau boleh focus. Apa yang kau baca semua dah bertempiaran lari.






Sebab kedua. Aku susah nak percaya dekat lelaki. Tapi aku tak benci lelaki okay. Ada sebab kenapa aku susah nak percaya dekat lelaki. Aku rasa tak perlu kot aku bagitahu kenapa. Sekarang ni bila aku mcm dah nak cair dekat someone, dalam hati aku akan cakap "Eleh dengan semua perempuan dia layan mcm ni, jgn tertipu". See? Aku sangat takut kalau tertipu lagi dengan manusia bernama lelaki. Sakit gila tahu. Kalau ada kawan aku kena macam tu, or bukan kawan aku sekalipun, aku rasa mcm nak santau je lelaki sialan tu! Maaf sedikit emosi.

Sebab ketiga. Daripada aku buang masa couple2 semua, baik aku kahwin terus! Muehehe ini lah reason yang sebenar-benarnyaaa. Kan senang kahwin terus kan? Jauh daripada maksiat, ngehngeh. Lagi 9 tahun insyaAllah ;p

Itu sahaja sekian terima kasih. Sebab kedua tu mana mana lelaki jangan terasa okay, kalau terasa mmg kau ah tu. Bosan tak baca entry tak berilmiah ni? Hewhew padan muka ;p Baaaaaai!



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.