// Loudest Silence




Day 7: A K-pop Song That Makes You Cry
Thursday, January 5, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Suka challenge ni. Hewhew. Banyak jugak lagu k-pop yang buat aku menangis. <---- Jiwa gua lembut! Tapi dia nak satu je kan, so satu je lah aku bagitahu. 

T-ara - Cry Cry


Ni salah satu lagu favourite aku. Maybe kalau korang tengok video ni, korang takkan nangis. Tapi tengok ah MV dia, baru start aku dah meraung raung dah. Kgedik. Tapi MV dia lama lah. 15 minit lebih. Harap bersabar. Siapa yg tak faham bahasa Korea, tengok yang ada english subtitle ;p Kbai

ps: Kelas still tak dapat tahu lg hari ni. Bengang!





Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.