// Loudest Silence




Eh geram betul!
Wednesday, January 4, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Sila jangan tertanya tanya saya nak update pasal apa. Tanpa baca title pun boleh tahu. 

Hari ni aku sampai sekolah awal. Awal sangat. Pagar untuk pelajar pun belum bukak lagi. Bukan kerana semangat. Tapi sebab van aku hantar awal. Zzzzzz. But aku bersyukur gila tahun ni tak naik dgn budak sekolah rendah -,- Semua sekolah menengah je. Takde lah lagi makhluk yang suka mengetuk-ngetuk kepala aku!

Okay sambung balik. Dah sampai aku terus lepak kantin. Okay sila berikan tepukan kepada kantin sebab telah bertukar wajah. Wajah pekerja pun bertukar woi! Sekarang ramai kakak-kakak yang comel pulak yang jual. Terasa bersemangat je nak beli. EH? Makanan pun dah mcm mcm jenis. Tapi aku tak beli apa pun tadi. Sebab form 4 rehat dgn form 5! Ni yang rasa nak mencarut ni. Melampau sangat lah tu. Bilangan form 5 tahun ni bukan sama mcm tahun lepas cikguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Takpe, sabar. Benda ni sedikit sebanyak membantu aku. Bantu apa? Membantu untuk tidak makan melebihi yg sepatutnya (time cuti aku biasa sehari sekali je makan.). And in the same time, dapat save duit! Hewhew

Okay tak perlu lah aku nak cerita pasal beratur perhimpunan semua kan. Tapi hari ni form 4 beratur ikut kelas last year sebab tak tahu kelas lagi en. So after bla bla bla and bla, form 4 masuk dewan. Bla bla bla and bla again, hantar borang pilihan kelas. Bla bla bla and bla agaaaaain, dah nak pukul 1. Panas bontot dah ni --' Bila dia nak bagitahu kelas ni woi?! At the end dia cakap esok baru bagitahu. K. @#$%^&*?>%&$#$ <-- Harus ditapis. Tak sesuai untuk 13 tahun ke bawah.

So, dah sampai kemuncak cerita. Kbai







Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.