// Loudest Silence




Gadis Bersaiz S
Wednesday, January 25, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum
Cehh aku join contest ni bajet bajet aku ni kurus sangat pulak. Tapi memang punggg ;p Saiz saya memang S okay. Silalah jealous. Muahaha gurauuuuu.

So hari ni aku nak cerita pasal zaman kegemilangan aku dulu-dulu. Kenapa zaman kegemilangan? Sebab dulu aku nak cari baju sangat lah susah. Jarang dapat saiz yang sesuai. Dulu-dulu tu adalah dalam 6 tahun yang lepas. So aku berumur 11 tahun lah waktu tu. Sambung balik yang tadi. Waktu umur 11 tahun aku dah susah nak cari saiz baju. Sebab overweight T_T Bangga sekejap di situ. Kau ingat senang ke nak menjalani hidup sebagai seorang yang overweight ni? Sampai The Biggest Loser pun tak terima aku tau. Parah kan. Mintak secebis simpati.

Time tu untuk budak perempuan mcm aku mestilah dah ada naluri nak bergaya semua kan? Tapi aku tak boleh nak menikmati semua tu disebabkan saiz badan aku. Dulu level confident aku tersangat lah rendah, minus rendah okay. Tapi sekarang aku rasa akulah manusia paling comel kat dunia ;p Haha kay sambung balik. Berat yang paling berat (cemana tu?) pernah aku alami is 48 kg. 48 kg itu sangat berat untuk seorang insan yang baru berumur 11 tahun okay! Aku malu bila nak keluar. Kat sekolah lagi lah. Jealous dengan member-member yang mcm kerengga.

But nowwwwwwww, saya dah tak mengalami masalah itu lagi! (iklan london weight management, kot) Saya sudah mencapai berat yang ideal. Time tu aku form 1 maybe. Aku start diet. And sampai sekarang aku dapat maintain berat aku, 43 kg. <--- membatak jap ;p So sekarang memang dah takde problem lah untuk aku cari saiz baju. Aku boleh beli apa je baju yang aku suka! Heee sekiannn (:



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.