// Loudest Silence




Holidays to-do-list
Saturday, January 28, 2012 | 2 Gossip
Assalamualaikum


Haaa tengok kemain rajin lagi aku nak buat benda alah tu. Penat kay i cari font yang kawaii kawaii. Last last hasilnya tak kawaii pun -__- So, mari kita terjah satu persatu.

1. Membuang masa.  Itukan sebenarnya kalau boleh aku nak tulis 200000% done sebab cuti ni memang membuang masa je lah kerja aku. Jobless lah katakan. Eh mengelabah pulak ayat tu. Hidup baru 16 tahun kau ingat mak aku nak restu aku nak pergi kerja. Bagi mak aku, aku ni mcm still 6 tahun tau. Kalau boleh aku pun nak 6 tahun jeee. Senang jadi budak budak. Tak payah nak pikir pasal politik semasa. 
2. Siapkan homework.  Oh ini pencapaian yang sangat membanggakan dalam hidup aku. Start holiday je aku terus buat tau. Tu lah korang, dah nak start sekolah ni, baru nak terhegeh hegeh siapkan homework. Mmg pecah ah kepala. Padan muka. Sila jealous dengan guwa. 
3. Basuh kasut.  Oh ini balik sekolah dr Jumaat lagi tu terus basuh. Dengan bantuan washing machine yang super awesome tu, selesai satu tugas.
4.Kapur kasut.  Sepatutnya aku bukan tulis not yet, tetapi never yang lebih sesuai sebenarnya. Sebab aku tak prnh kapur kasut ;p  Mcm tak perlu pulak aku rasa. Nnt hari Jumaat kotor balik. Cukup dengan cuci sudah memadai aku rasa.
5.Gosok baju  Ini baru je lepas buat tadi. Pekerjaan paling ku benci. Tapi berjaya ku sempurnakan. Rasa nak riak kejap. Sebab dapat gosok baju je pun.

Sangat detail kan aku? Hewhew baaaaaai!



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.