// Loudest Silence




School Stuffs
Friday, January 20, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Hari ni hari jumaat. So jangan pelik kalau saya update blog hari ni. Tahu lah haritu kita kemain cakap kita busy tapi tapi tapi esok kan sabtuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :D And and cuti sekolah pun dah start. Sooo boleh lah saya update sepuas hati. Heee sorry mcm dah lupa mcm mana nak update blog ;p

Sekarang aku dah rasa mcm budak asrama pulak. Bila dah balik rumah baru dapat online. Yelah dorg dapat balik time weekend en. Sama ah mcm aku. Dapat online time weekend je. Sebab terlalu busy. Kalau sempat online pun, sekejap je. Sebab dah naik form 4 ni seriously lain =.= Maigoddd i nak masuk form 3 balik! Homework memang banyaaaaaaaak. Balik pun lambat. So kalau dah balik rumah tu, buat homework apa semua, penat terus tidur. So memang takde masa nak online. And bila dah start sekolah ni aku sangat menghargai waktu tidur aku ;p Aku tak suka nanti nak bangun pagi mengantuk je. I nak semangat! :D

Sebenarnya takde benda nak cerita sangat lah. Holiday ni pun takde plan pergi mana mana pun sebab parents aku kerja. Aku tak kisah sangat lah sebab homework aku pun banyak. Selama aku belajar ni, aku rasa subjek paling susah physics lah.And paling senang of course math! ;p Subjek lain semua mcm biasa je. Yeah masing masing ada kemampuan masing masing kan.

Budak kelas aku dah ramai nak pindah sebab permohonan dorg diterima. So tadi kat sekolah feeling feeling ah sampai cikgu pun nangis. Aku yang takde kena mengena tak pindah ni pun ikut sama menangis. Hati i ni kan lembuuuuuuuuut ;p Haha walaupun sedih, ada gembira jugak. Sebab yang over extra pandai tu nak pindah, so kurang lah saingan aku! Muahahaha! Kay tak baiknya aku. 



Engkau. Please terasa.






Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.