// Loudest Silence




SEGMEN | QASEH AJAK KENAL KAWAN BLOGGER
Monday, January 2, 2012 | 0 Gossip



Nak join click banner. Mcm biasa -,-

1. Apa apa je mengenai korang

Okay. Setiap kali nak start je mesti mula dengan okay -,- Haaa tu lah salah satu pasal aku. Hewhew. Ber-blogging since Jun 2010. So dah setahun lebih jugak lah. Dulu aku buat blog just suka suka mcm tempat nak mengadu nasib -,- Tapi sekarang tak tahu mcm mana boleh terlanjur aktif pulak. Sehari tak bukak Blogger, sawan lah aku esoknya. Tahun depan bakal menduduki SPM yakni semalam punya semalam tahun aku mengambil PMR ;p Kay perlu aku belit belit. Sila bengang. Next question!

2. Tujuan korang buat blog

Aku dah bagitahu kat atas. Haha. 

3. Senaraikan lima blog yang paling korang suka lawati


4. Bagitahu blog Qaseh okay ke tak.

Bagi saya (tetiba saya!) blog Qaseh okay je. Takde benda yang menyakitkan mata pun. Hewhew. Hmm apa lagi eh? Haha rasanya itu je kot. Sebenarnya puas cari kesalahan nak hentam ni! Tapi takde. Haha tahniah ;p Kbai



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.