// Loudest Silence




Sepang, here i come! :D
Sunday, January 22, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Baru je semangat nak siapkan hw biology tadi, last last buku tertinggal kat sekolah. Paling niceeee.

Tadi aku try tukar bahasakan diri aku dengan saya, tiba tiba terasa kejanggalan yang amat sangat so terus cancel. Kay -,-

Btw, tmrw i'll be heading to Sepang. Melawat my cousin kat hospital. Still tak confirm lagi sakit apa. Cousin aku tu baby lagi okay. And tak tahu lagi berapa lama kat sana nanti. Maybe balik hari or tidur kat sana. Kalau boleh nak tidur kat sana, nak mandi pantai! :D Hewhew kebudakkannyaaaaaaa

So itu bermakna aku akan mencurangkan diri sebentar dengan blog ni. Rasa sebak pulak. Tsk tsk. Ceh menyampah aku! Tolong ah meluat dengan perangai aku. Itu je nak bagitahu sebenarnya. Rasa bersalah pulak kalau tak update blog hari ni, tah kenapa. Lama lama meluat dengan diri sendiri. Kbai






Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.