// Loudest Silence




Tentang Bulan Kelahiran Kamu
Friday, January 20, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Tadi aku baca pasal 'Tentang Bulan Kelahiran Kamu' kat blog Kak Biyha. Alaa application yang ada kat facebook tu. Tapi nak harap aku tengok kat facebook memang tinggal harapan tak kesampaian je lah. So aku baca lah bulan September punya. Dah birthday aku bulan 9 takkan nak check bulan 6 punya ye dak? Amboi mana tah belajar perkataan ye dak tu ;p So sekarang aku nak check lah apa segala yang dia bagitahu tu sama tak dengan aku. Hewhew

1. Sangat bersopan santun & bertolak ansur.
Err sangat bersopan santun tu rasanya kalau buang sangat tu boleh diterima lah. Bertolak ansur tu memang <;

2. Sangat cermat, teliti & teratur.
Sangat betul.

3. Suka menegur kesalahan orang lain & mengkritik.
Sangat tidak. Aku tak pandai tegur kesalahan orang and tak suka mengkritik. Takut orang terasa. hee

4. Pendiam tapi pandai bercakap.
Pendiam sangat lah bertentangan dengan aku!

5. Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati.
Sangat baik tu entah ;p Cool tu mesti ah :D Mudah simpati paling betul!

6. Sangat prihatin & terperinci, amanah, setia & jujur.
Boleh lah.

7. Kerja yang dilakukan sangat sempurna.
Takdelah sampai SANGAT sempurna.

8. Sangat sensitif yang tidak diketahui orang.
So f*cking trueeee!

9. Orang yang banyak berfikir.
Lebih sesuai dipanggil berangan sebenarnya ;p

10. Daya pentaakulan yang baik.
Pentaakulan tu apa?

11. Otak bijak & mudah belajar.
Yea kot ;p Tapi aku rasa aku mmg senang je nak masuk kalau belajar.

12. Suka mencari maklumat.
Sangat sangat sangat!

13. Kawal diri dari terlalu mengkritik.
Boleh tengok jawapan no. 3

14. Pandai mendorong diri sendiri.
Yes.

15. Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia.
Haha memang!

16. Suka sukan, hiburan & melancong.
Sukan tu paling tak lah! Hiburan dgn melancong boleh diterima.

17. Kurang menunjukkan perasaannya.
Memang.

18.  Terluka hatinya sangat lama disimpan.
Terpalingggggg betul!

19. Terlalu memilih pasangan.
Hewhew memang ;p

20. Sukakan benda yang luas.
Tah,

21. Bersistematik.
Tak sangat.

Okay benda saje saje je. Bukan boleh percaya sangat pun walaupun banyak yang sama. Hewhew






Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.