// Loudest Silence




Ahhhh Hazamaaaaaaa! *dying*
Saturday, February 11, 2012 | 0 Gossip

Tahu tak aku menaip entry dengan senyuman yang paling manis sekali. Tahu tak tahu tak? :D Hewhew saya sangat happy tahuuu, Korang mungkin tak memahaminyaa, tapi bagi aku, like omg omg dia reply tweet aku! Duhh aku minat gila okay dkt Hazama. Tanya ah parents aku ke bestfriend aku ke. Aku cam minat gila nak mati kat dia! Haa amek kau. Tolong ah faham ;p

And dulu dia pernah datang sekolah adik aku sebab ada sukan apa tah. Damn gila adik aku tak bagitahu! Duhh gua benci lu dik! Serious aku nak jumpa dia sangaaaaaaaat :( Tapi sebenarnya gua bukan sedih pun. Still happy lagi ni :D Hewhew kbaaaaaaaaaaai!



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.