// Loudest Silence




Haiwan Yang Paling Menakutkan
Thursday, February 2, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Dah 4 hari aku tak update blog. And itu sangat lama bagi aku. Alasan yang sama. Terlalu busy. Bukan direka-reka, mmg terlalu busy pun. Bukan sebab malas. Kau tengok hidup baru 16 tahun dah busy gila. Mcm mana lagi 10-20 tahun? Time tu mungkin busy jaga suami. EH? ;p 

Okay back to our topic. Sebenarnya dapat idea nak tulis entry ni daripada entry Kak Lyssa yang INI. Ah manjang dapt idea dari entry orang. So nak rasa diri ini sangat awesome, kena ah buat jugak ;p

Normal untuk seorang perempuan ialah untuk takut dengan lipas, katak and seangkatan dengannya. Dah mcm trend pulak. Korang berpakat ke? Kenapa tak ajak aku sekali? Hewhew. Aku tak tahu kenapa orang takut dengan lipas. Aku cam takde perasaan kalau jumpa lipas. Aku lagi tangkap nak buat takutkan baby ;p Haha saya jahat. 

Kay so binatang yang paling menyeramkan, menakutkan, yang boleh buat aku tak tidur malam, ialaaaaaaaaaaaahhh *drumrolls* cacing!! Okay sila gelak. Gelak lah. Jadah dengan cacing pun wa nak takut kan. EH tapi serious ah doe. Aku pernah nak jatuh longkang dengan masuk parit sebab nak lari daripada cacing. Epic gilaaa ;p Aku tak tahu lah kenapa aku takut sangat dengan cacing. Sampai sekarang otak aku tak dapat lagi menerima kehadiran cacing dalam hidup aku. Freaky siot cacing ni T_T Tolong ah jangan tanya kenapa, aku mmg tak tahu nak jwb kenapa.

Kay sekian entry untuk kali ni. Sorry aku pun tak tahu kenapa susah sangat nak buat penutup sekarang. Kbaaaaai!




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.