// Loudest Silence




My Very Annoying Senior
Thursday, February 9, 2012 | 1 Gossip
Assalamualaikum

Entry kali ni gua dapat menjangkakan akan ada genre kegedikan sikit. So kepada siapa siapa yang ada allergy kepada gedik, mohon keluar sekarang. Tapi kalau korang keluar, korang rugi ;p Bukan senang tau nak jumpa entry entry kegedikan melampau ni. Tapi dalam blog aku banyak je ;p 

Okay so apa yang aku nak cerita hari ni? Alkisahnya bla bla bla tamat. Muehehe kay serious.

Saya kan ada seorang kawan ni. Eh layak ke panggil kawan? Mcm lagi sedap panggil ****** je? Maaf terpaksa di-censored ;p Dia pangkat Oppa saya. Eh geli pulak aku, ajusshi ah sesuai, muahaha ;p Ce teka mana saya kenal dia? Eleh zaman arus permodenan (arus permodenan kau!) ni Facebook ah jawapan yang pasti. Ala ala dalam lagu Be Mine dia yang IM aku dulu ;p Part tu je lah yang ala ala, part lain takde ala ala.

So kenal kenal kenal, dia mintak number gua. Eh gatal jugak kau ;p Haha tapi gua jual mahal dulu. Aku tak bagi number aku, tapi aku mintak number dia. Haha sesuai lah dengan istilah perigi cari timba. Sebenarnya nak bagitahu karangan gua A++ ;p Okay okay bukan sebab tu. Tapi dah mmg aku terbiasa aku tak suka bagi number aku dulu. Aku akan mintak number org tu dulu and aku akan misscall dia. Sebab rasa mcm tak selamat kalau bagi mcm tu je. Safety first ;p

Sudah begitu, kitorang bukan text pun. Okay malas ah nak cerita pasal tu. Aku pun tak tahu apa point aku buat entry ni. Oh aku tak bagitahu lagi en siapa dia? Ah tak payah lah, biarlah ia menjadi misteri ;p Sila ah tertanya tanya. Muehehe

Oh ada lagi satu. Sekarang ni gua selalu call dia. Eh teruk kan gua yang call. Sepatutnya dia yang call. Jom kita boo diaaaaaaa! Haha tapi kannnnn, dia adalah manusia yang paling susah nak angkat call. Eh bengang gila kalau cakap pasal ni --' And and dia jugak adalah manusia yang bertuah sebab kadang kadang aku selalu cerita semua benda yang just bestfriend aku je tahu. Woi kau, sila ah bangga :D 

Boleh tak aku stop sampai situ je? Sbb aku rasa mcm entry ni gila melampau je panjang dia. Oh sebelum tu, si dia ini bukan boyfriend/kekasih hati/bakal husband dan seangkatan dengannya okay. Agak agak entry berunsurkan gedik cenggini korang dah nak pikir cenggitu. Eh pergi basuh otak tu dulu. Kbaaaaai!

ps: Aku mengambil masa yang sgt lama untuk fikir title untuk entry ni.





Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.