// Loudest Silence




Daiso ♥
Monday, March 12, 2012 | 1 Gossip
Assalamualaikum

Satu keajaiban saya hadir dgn satu entry lagi. Alhamdulillah masih hidup. Wahwah satu mukadimah yang sgt berilmiah. Aku sedar blog aku ni dah makin bosan, tapi peduli apa aku?!! Haha kbai

Sebenarnya aku skrg ni tgh rancang nak kumpul duit sbb nak beli something. Tapi impian itu hancur seketika. Sila suspen mcm tgh tgk cerita Azura. Eceh padahal gua belum tgk. Okay hancur sbb smlm gua salah ajak umi shopping time duit tgh nyawa nyawa ikan je. Terpaksa ah gua men-shopping dgn duit sendiri. Begitu sadis bukan?

Okay saya shopping kat mana? Rasanya kalian dah dpt meneka. Setiap kali saya up entry pasal shopping, satu tmpt je yg paling biasa. Eh teka ah cepat! Siapa dapat betul saya sayang. Muehehe menyampah gua. Fine lah fine saya bagitahu. IOI Mall ah. Tak boleh gua nak bermesra sikit korang ni.

Nak serious balik. <--- Pembohongan paling besar

Sebelum rancang nak pergi IOI, aku ada dengar pasal Daiso. Aku baru tahu pasal tu. Kepada sesiapa yg tak tahu, Daiso ni mcm kedai yang jual semua barang yang mmg import daripada Japan.  And part paling favourite, semua benda dia jual dgn harga 5 hinggit! Woi mana gua tak menggelupur. Lepastu gua pun google ah mana location dia kat Selangor ni. Tak silap aku ada dkt The Curve, Sunway Piramid and mmg tak silap ada kat IOI Mall. Sbnrnya mmg Curve lagi dkt dgn rumah, tapi entah knp bapak gua tak suka pergi situ. 

Malas ah nak cerita mcm mana gua masuk kedai tu jadi apa semua. Saya bagitahu apa yang beli sahaja kay.


Sila kira ada berapa barang kat situ? Kay tak perlu. Ada 5 barang kesemuanya.


Kasi close-up sikit. Nampak tak benda yg sgt comel itu? Nampak tak?!! Kay akhirnya saya dapat benda comel itu. Rasanya perempuan tahu kot. Itu Daiso Charcoal Mask. Seriously puas okay. Aku dah try pakai smlm. Mmg best. Sejuk jeeeee. Kau dpt rasa tau kulit macam tegang. Bukan mcm, memang sbnrnya. Yang lain tu korang pepandai sendiri pikir apa jadah tu.

And bukan tu je yang aku beli.


Saya beli spect baru jugak. Muehehe. Korang sedar tak dalam tahun 2012 ni, inilah gambar pertama gua yang gua letak kat sini? Exclusive kay. In case ada yang dah tak ingat gua en. Sila hayati gambar gua tersebut. Lantak ah nak hayati sampai pengsan ke muntah darah ke. Segala kesan sampingan tersebut gua tak tanggung.

Okay dah terlalu bnyk gua taip ni. Gua sedar. Kbaaai



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.