// Loudest Silence




Saya Wujud Lagi.
Thursday, March 8, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Baca title tu. Sila hooraay. Tak payah pun takpe.

Harini 8 March. Apakah maksudnya itu? Exam tamat! Hewhew okay baru exam bulan March dah canang satu dunia. Belum SPM lagi. Disebabkan exam dah habis, boleh lah saya update blog ini tanpa rasa bersalah.

Last week adalah minggu Sains & Matematik.
Isnin: Majlis perasmian
Selasa: Matematik & Addmath
Rabu: Biologi & Kimia
Khamis: Sains
Jumaat: Majlis penutupan
So saya masuk dalam biologi and kimia. Bukan masuk, lebih sesuai wajib untuk kelas saya -__- Untuk biologi, saya masuk pertandingan autopsy. Eh sila teruja dgr perkataan autopsy kay. Next entry saya cerita. And for chemistry, saya masuk kuiz. Dua dua tak menang. K.

Sebenarnya update harini takde point yang betul pun. Random je ni in case awak semua dah lupakan saya.Btw, tomorrow saya tak pergi sekolah atau istilah kasarnya ponteng. Alaaa dah habis exam perlu ke sekolah? ;p Alang alang nak cuti en. Muehehe
Sekarang nak tanya perasan tak dari tadi saya bahasakan diri saya, 'saya'? Okay saya pun baru perasan. Ah lantak. Ter-feeling innocent pulak harini. Kbaaaai!




Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.