// Loudest Silence




Comelnya Happynya! Aaaaaaa
Thursday, April 19, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Semalam kan Kak Ain Maisarah datang sekolah sayaaaa!! Omg screaaaaaaammm!!!!! Okay.

Nak tunjuk gambar takde pulak since saya tak tangkap pun gambar dia .___. Tapi seriously dia sangat comel okay! Dalam gambar mmg dah nampak comel, bila dah jumpa kan +++++ comel weh! Suara dia pun comel gila. Omg kenapa mesti semuanya comel. Insecure insecure.. Kalaulah saya lelaki kan memang dah lama saya flirt dia. Hahahahahahaha k

Okay so dia cerita lah segala pengalaman dia semua en. Haaa ni yang nak ajak pengsan berjemaah ni. Nak tahu berapa income dia jadi penulis sebulan? 16K WEH 16K!! Nak jadi penulis ah cenggini. Tipu je tu. 

 Dia dah datang tu rugilah kalau tak beli novel dia en. Mesti ah saya beli. Before pergi sekolah awal awal dah siapkan duit tau. Tak rugi kumpul duit. Okay ada ke yang rugi bila kumpul duit ._____.

Mcm yg saya pernah bagitahu dulu, tak ingat ah dulu tu bila, saya cari Impiana 3 dan Impiana 4 tak jumpa. Dah mcm mcm kedai buku saya pergi. Tapi kalini saya tak pergi mana mana kedai buku pun. Dia datang sendiri! At last saya dapat beli buku ni :D Siapa yang pernah baca mesti memahami ke-excited-an saya ni. 

*saya pakai camera c3 je*

Jadi inilah Impiana yang sudah berjaya diculik! Nampak tamak tak beli sekali dua? Dah siap balut lagi tu. Memang dah jadi kebiasaan kalau beli novel first thing yang saya buat is balut buku tu. Saya sayang gila kay dgn novel novel saya. Mcm mana saya sayang phone saya, mcm tu jugak saya sayang novel saya. Eceh romantiknya. Nanti saya buat satu entry khas pasal novel saya je. Kalau ingat.


Dan tak dilupakan. Tandatangan Ain Maisarah! Hehe comel kan? <: Macam saya oh kbai.


Dalam collection saya, saya dah ada lima buku Ain Maisarah. Tapi yang dah baca lagi banyak. Hebat kan saya. Ehem

Jadi hmm itu saja hmm tetiba resah semacam.Hmm kbai









Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.