// Loudest Silence




Saya Nak Jadi....
Tuesday, April 10, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Esok cuti. Wehuuuuuu!!!! *lari tawaf satu blok*. Mukadimah yang agak meriah.

Harini saya teringin nak cerita pasal cita cita sayalah. Eceh siapa peduli. Takpelah saya mmg suka syok sendiri cakap sorang sorang. K.......

Saya sebenarnya sampai sekarang takde cita cita yang tetap. Jujur k. Saya mmg tak tahu nanti saya nak jadi apa. Kalau ada cita cita pun mcm harini nak jadi ni esok lusa tukar lain. Harhar tak berpendirian gitu. Tapi ada satu cita cita ni paling lamalah saya setia. Mmg teringin gila nak jadi. Ce teka ce teka. K malas lah tu. Saya sebenarnya nak jadi polis. Hahahahahahahaha k gelak lah. Tapi itu dulu jelah. Masa naik form 1, sbb minat gila nak jadi polis, smngt k masuk kadet polis siap beli uniform dia lengkap tau! Tapi naik form3 saya bagitahu cita cita saya kat Umi saya, eh dia tak restu pulak. Tsk tsk. Dah kalau tak restu tu apa boleh buat....

So lepastu terus takde cita cita. Hahahaha. Naik form4 lagilah pening. Dah takde cita cita en mmg saya blur lah nak ambik aliran apa. So pikir punya pikir tercampaklah dkt kelas science. Saya tak pernah suka science sbnrnya. Tapi chemistry best doh! :D Ok tak penting. Bila dah masuk kelas science, so cita cita dia mcm terarah kat doktor segala bagai tu lah kan. Seumur hidup saya, doktor mmg tak pernah jadi pilihan hati k. Saya rasa mcm eh eww apa jadah doktor ni eh geli ah eh kbai.

Tapi sekarang en, cita cita saya nak jadi dentist. Muehehe :D Sbb apa pilih dentist? Sbb rasa mcm kurang sikit risiko nak tgk darah. Kalau tgk pun stkt darah kat mulut lahai tak mencabar next challenge please. And plus saya ni bersaudara dgn ulser. Kami sgt rapat. Tapi saya benci ah dia. Nak putus tapi tak tahu guane. So maybe dgn jadi dentist dapat pengetahuan sikit sikit kot. Sikit jelah kan. Sekarang dahlah ramai dentist lelaki yang handsome. Mana tahu dapat jodoh terus. EH?!! :>

Tapi seribu kali tapi, rasa mcm boring pulak dentist ni. So skrg tgh cari cita cita baru. Any idea? Hahahaha entry sangat tak bermanfaat. Oh harini dalam entry byk gelak. Over bahagia k esok cuti. Tetiba terlanjur topik lain. Eh pedulik?!! Kbai

PS: Cita cita yang takkan pernah tukar, nak jadi jutawan, miahahaha ;p

Rahsia dapat straight A's dlm SPM.
Kaki Shopping? Kita geng!
Pizza 3D?



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.