// Loudest Silence




Taknak Letak Title Lah. Eh Dah Letak Pun
Monday, April 9, 2012 | 3 Gossip
Assalamualaikum

Awak semua tahu bahasa 'F' tak? Saya rasa semua tahu kan? Siapa yg pernah pergi sekolah tu mesti tahu. Kalau tak tahu.... tak payah tahu lah ;p Tetiba tadi adik saya tiba tiba je guna bahasa F dgn saya. Gua apa lagi, layan lah! Dah lama tinggalkan tapi still laju okay ;p Jom lawan kalau tak percaya, tgk siapa lagi laju. Hadiah dia ubat batuk masing masing kay.

Sebenarnya bukan nak cakap pasal tu. Last week atau lebih tepat lagi 3 April saya pergi Seksyen 9. Anyone dari Seksyen 9 kat sini? Hii!! Btw, saya pergi for Choral Speaking Competition *cough* But unfortunately SMK Subest tak menang. Well kitorang dah buat yang the best. Maybe takde luck. Next year maybe? Amin :-)

Sebenarnya nak masuk kan gambar ni, tapi semua gambar dalam phone. Pastu cari usb tetiba mana jadah tah hilang. Weh bengang gilaaaaaaaaa. Okay.

Entry harini mcm random je sebenarnya. Rasa bersalah pulak kalau tak update langsung. Kadang kadang jealous dgn blogger yg mmg busy gila nak mati tapi ttp cari masa nak update. Tak macam aku, aku takde ah busy mana, tapi updatenya, alahai kuman. Saya blogger yang sangat teruk!!!! :< Ececeh menyampah pulak gua. Rasa mcm nak terberak pelangi pulak. Kbai

PS: Title paling panjang gua bagi.



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.