// Loudest Silence




Exam ah cerita dia
Friday, May 4, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Hohoho hi.

Next week saya dah start exam mid-term. And exam tu selama 3 minggu *sigh*. And the worst part ever is first day exam is biology. Kill me please. Okay.

Btw esok saya balik kampung! :D Sebenarnya esok ada bengkel biology, tapi saya punya suka lah kan janji nak pergi tapi janji tinggal janji lah kan. Eh please lah. Sebenarnya boleh je balik kampung after habis bengkel tu. Tapi tolong ah faham, pedulik apa aku?!! 

So yeah kalau dah balik kampung saya akan kembali ke zaman paleolitik ah kan. Takde internet and so on. Jadi senang ah sikit untuk saya study since saya tak dapat tweet. Tapi tak sure jugak. Kalau dah balik kampung tu, aktiviti banyak yang lagi best daripada ber-tweet. Faham tak maksud saya? Faham please.

Mhm jumpa lagi dalam 34568904342 hari lagi insyaAllah. Bai.





Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.