// Loudest Silence




Mari Tambah Duit!
Tuesday, June 5, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Disebabkan sekarang saya tengah melancarkan kempen kumpul duit secara sendirian, so anything yg ada kena mengena dgn duit dia mcm ada magnet yang tarik okay semua tu tipu. So harini saya nak cerita pasal BLIN.GD

Benda ni sama je mcm ChurpChurp and Nuffnang. Tapi tak tahu ah still baru or dah lama sbb saya pun baru jumpa. So fungsi dia sama je. Setiap kempen yg di-klik duit akan masuk. And dengar cerita BLIN.GD ni lagi cepat earning masuk. Tak tahu lah kan sebab saya pun baru nak try. So kalau korang nak try jugak click je lah link tu and pandai pandai ah! ;p Hahaha sebab benda tu basic je kan rasanya semua tahu. 

Sebelum saya mengundurkan diri, jom ah ramai ramai berbudi bahasa budaya kita tolong saya tmbh duit tabungan saya. Hehe

Terima kasih kepada yang membantu. Hehe sayang awak ;p Kbai



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.