// Loudest Silence




Program Cute yang Tak Cute
Saturday, June 2, 2012 | 1 Gossip
 Assalamualaikum
 
Harini saya guna aku, gua dan saya.

Before cuti sekolah, wajiblah untuk cikgu cikgu bekalkan homework seguni ye dak? Gua pun dah tak faham apa erti cuti sekolah kalau homeworknya mengalahkan kerja yg cikgu bagi kat sekolah. Sebenarnya semua orang boleh sedar terdapat pernyataan yang salah di situ. Kalau tak sedar....taknak cakap ah. Hahahahahahaha tak lawak pun.

So yeah gua nak cakap pasal homework. Aku tak tahu ah ni sekolah aku je or sekolah lain pun ada jugak but homework kitorang ada nama tau. Ce teka ce teka. Alaaa teka lah pleaseeeeeee. Haaa dah boleh kalau nak bunuh gua sekarang. Homework kitorang dipanggil Program CuTe. Cuti Terancang. Hahahahahahahaha sebenarnya lepas aku tahu ni pun gelak. Aku pun pelik dah kenapa panggil cute. Rupa rupanya.....haaa malas nak sambung.

Okay homeworknya memang banyak. Boleh gantikan title bangunan tertinggi di Subang Suria. Lol tolong jangan ada budak Subang Suria baca xD

Terima kasih untuk google dan photoscape. Jasa dorang besar dalam menolong gua menghasilkan jadah ni. Perasan tak kotak tu ada kecik ada senget sikit ada mcm terbantut sikit. Like perlu ke gua buat dgn sangat accurate dan saksama. Lol apakah. Haruslah umum mengetahui gua sangat membenci Physics. Lagi takde kena mengena.

So dari 7 subjek kat situ, dua je baru siap. Itupun sbb senang laju ah gua siapkan. Yang lain tu mhm..... And perasan tak takde biology pun kat situ? Cilakak kan? Gua mcm menunggu homework biology (tak percaya dgn diri sendiri kejap) tapi takde pun. Cikgu tak adil. Taknak gua pandai bio ke! :( Kbai

Oh belum habis lagi.

Mhm nak cakap apa lagi. Mhm takpelah bai.



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.