// Loudest Silence




Sekolah? Uhh oh Sekolah...
Saturday, June 9, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Tinggal lagi sehari je dan cuti sekolah habis. Wuuuuu saya tak happy~ Dah tak boleh tidur lambat, dah tak boleh bangun awal lepastu sambung tidur balik pastu bangun balik pastu sambung tidur balik, dah tak boleh layan K-Drama secara keterlaluan, dah tak boleh semuanyalah! Tapi boleh hadap buku dan yay jom jadi ulat buku.

So selama cuti dua minggu ni, aku tak study langsung. Yea nak aku ulang? Korang ulanglah baca sendiri. Aku just siapkan homework jelah. At least adalah jugak study sesikit en. Eh cakap je ah ada! <---  Dah kenapa? 

Sebenarnya ada ah jugak sikit perasaan tak sabar nak masuk sekolah  balik. Sampai sekolah terus nampak dia lepastu terus lepak kat kantin dkt tempat yang paling strategik nak usha dia. Lepastu nnt dia pun datang kantin duduk dekat tempat biasa dia. Dari sampai sekolah sampai nak perhimpunan ah gua usha dia. Okay sampai situ je tak sabar. Dari perhimpunan sampai balik tu taknak. Hahahahahahahaha kbai

Aku tak tahu lah apa maksud entry kali ni. Tapi motif utama dia pasal sekolah ah kan. Mmg bosan baca blog budak sekolah mcm aku ni. Mmg pasal sekolah je. Takde benda lain. Sungguh takde life. So saya dah ketandusan idea. Bai



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.