// Loudest Silence




Puasa Woi
Saturday, August 4, 2012 | 1 Gossip
Assalamualaikum

Selamat menyambut bulan Ramadhan. Dah hari ke-15 baru nak wish (macam pelik je). Ah pedulik. Still dalam bulan Ramadhan kan. So soalan biasa. Puasa penuh tak? Saya still penuh :> Ehehe siapa yang dah tak penuh tuuuuu, tak boleh raya! ;p Tak lama lagi, turn aku pulak -____-

background music
Boleh play lagu untuk lebih feel ketika membaca.
Bila dah masuk bulan puasa ni, salah satu harapan aku is nak turunkan berat badan. Orang lain nak penuhkan masjid, aku gedik pasang niat lain. Ehee ;p So target saya nak turunkan berat time bulan puasa so that nnt time raya makan banyak then berat naik kita boleh dapat balik berat kita tu :3 Brilliant tak idea saya? Ahaks Saya nak cerita pasal raya sikit actually. Tapi takpe lah. Simpan untuk next entry. Selasa ni ada paper agama, sejarah and addmaths. Hmm yeah............. Dugaan terbesar ketika di bulan puasa ini. Tapi studynya nak taknak je. Siap rancang lagi habis update ni nak layan running man ahaks. So saya nak ikut rancangan saya, kbai!



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.