// Loudest Silence




7 days to go.
Wednesday, December 28, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

7 hari lagi and sekolah akan dibuka semula. Duhh tetiba rasa malas pulak. Haritu masa dah dapat result, rasa tak sabar nak sekolah. Sekarang bila dah dekat, rasa mcm tk percaya pulak aku rasa mcm tu. 

Lepas ni aku nak pergi susun buku dalam almari. Malasnyaaaaaa. Lepas tu nak gosok baju. Kapur kasut. Kemas segala keperluan untuk sekolah nanti. Tahun ni aku tak beli banyak sangat. Kasut dengan beg aku taknak beli sbb yang lama still okay and jarang pakai. Buatpe nak membazir kan. Aku just beli alat-alat tulis lah. 

So next year aku dah form 4. Alahai cepatnya. Next year aku nak mintak kelas account. Sekolah bagi dua pilihan. So pilihan pertama Sub Sains and pilihan kedua Pure Science. Mintak mintak dapat Sub Sains lah. 

Tapi aku pening lah. Next year form  4 still sesi petang or dah tukar. Dah nnt hari pertama tu aku nak pergi pagi ke petang --' Okay sila pelik form 4 sekolah saya petang. Kalau petang mmg taknak lah. Mengantuk lah aku! Tapi aku ingat lagi, cikgu pernah cakap, kalau result pmr tahun ni lagi bagus dari last year, sekolah tukar pagi. Haaa sekarang result mmg dah keluar and mmg dah terbukti lagi bagus dr last year en, tengok batch sape ah ;p Soooooooooooooo? Tukar tak ni? Zzzzzz -,-

Okay aku nak mulakan operasi menyusun buku sekarang. Siapa rasa nak tolong, datang rumah sekarang. Alamat cari sendiri ;p Kbai





Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.