// Loudest Silence




Nogori Part 2
Tuesday, December 27, 2011 | 0 Gossip
Assalamualaikum

#Sambungan entry ni.

Okay lepas dah kumpul buah kat dusun tu, masuk kereta and terus gerak p rumah member ayah aku tu. Aku expect rumah dia mcm rumah kampung minangkabau yang bumbung dia tajam tajam boleh buat pakej bunuh diri tu. Yelah boleh lah aku membatak kan sbb tak pernah masuk rumah mcm tu. Tapi tengok bila dah sampai, mcm rumah biasa je. Hancur harapan i -,- 

Okay so bila dah sampai dia ajak makan dulu. Aku dah makan kat rumah so mmg aku still kenyang lg. Aku mmg jenis mkn sehari sekali. Bukan diet okay. Diulangi BUKAN diet. Mmg dah mcm tu. Itulah rahsia kejayaan aku maintain berat badan aku ;p Huahua! Bila dia ajak makan tu, rasa mcm tak elok pulak kalau tolak kan, tapi mmg aku tolak pun. Haha. 

Bila semua dah habis makan, terus sambung projek cari buah! 


"Kakak, tangkap lah gambar papa tengah kait buah ni"


"Tangkap gambar sendiri lagi awesome" Apa itu awesome? Astro Byond -,-

Banyak lagi gambar tak clear. Dekat 2 jam jugak depa p cari. Habis berjerawat muka aku tunggu. Kuangja kau nyamuk! Aku cari kau! Aku cari!

Habis sembang sembang sume, kitorang pun balik lah. Sebenarnya aku dah malas nak cerita ni. Haha biar jelah tergantung mcm ni. Tertanya tanya lah kau ;p






Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.