// Loudest Silence




Siapa Cakap Science Boring? Akulah, Tapi Dulu Je ;p
Tuesday, January 10, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

Aku tak tahu macam mana nak start sebab nothing interesting pun aku nak cerita walaupun title kemain panjang.  Just pasal diri aku after few days masuk kelas pure science

Sebenarnya since form 1 lagi aku takde minat langsung dalam science. Bila dah naik form 3, masing masing mestilah dok sibuk cakap pasal nak amek aliran apa untuk form 4 en. And pure science mmg takde dalam list aku. Cikgu science aku beria-ia suruh masuk and belajar pasal bio-chem-physic semua ni. And i was like huh? Cikgu tak perlu lah nak bersusah payah terangkan semua tu okay? Saya tak terniat nak masuk pun. 

After result keluar, aku nak amek account. Tapi aku pernah ternampak budak account belajar, ada pasal akaun yang aku belajar dekat KH Perdagangan masa form 3. Lahai, benda tu lah yang paling aku lemah! And dalam PMR pun KH aku dapat C -,- Takkan aku nak amek tu pulak kan. So, aku changed and pilih pure science. Mula-mula risau jugak takut tak sesuai. Ramai budak kelas aku pindah kelas sbb dorg taknak, KOT. Tapi aku try dulu. And dalam beberapa hari ni, aku rasa best jugak belajar pasal science ni. Lama lama terminat pulak ;p Hewhew

Paling aku suka chemistry ah. Mcm awesome pulak benda tu boleh meletup lah apa lah ;p  Haha so sekarang rasa menyesal tu memang takde. Lagi excited nak pergi sekolah adalah. Haha tapi yang tak bestnya, balik lambat and jadual mmg urgh tak dapat dibayangkan. Please jangan imagine. Tapi aku taknak mengeluh. Niat aku mmg nak belajar. Hewhew rasa baik pulak bila cakap mcm ni ;p

So stop sampai situ, kbai



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.