// Loudest Silence




Kesimpulan Selepas 3 minggu bertarung
Wednesday, May 23, 2012 | 0 Gossip
Assalamualaikum

^
Title ajak perang.

Saya guna bahasa rojak kuah cair sikit harini.

Mcm yang saya pernah mentioned before, saya ada  midterm for 3 weeks. Akhirnya pada harini, bencana tersebut berakhir. Lol hinanya. Cepat kan dah 3 minggu. Eceh padahal paling tak sabar ah nak habis exam. Jadi point dia disini nak bagitahu exam dah habis!!! :D Merdeka! Merdeka! Merdeka! *background gmbr Tunku Abdul Rahman*

Well actually Jumaat ni ada lagi exam, Sivik. Tapi, like siapa pernah peduli kan? Unless kau mmg nak maintain result kau so yeah you should study sivik now. Sivik susah ah, jangan memain ;p But serious lah memang susah. Kang tetiba dia tanya pasal kerajaan Malaysia jadah. Mati nak hentam apa tu?

Kisah pulak cerita pasal sivik kat sini.

So target saya takde ah nak dapat semua A en. Actually dpt biasa biasa pun cukup dah. Except for math and agama, target saya mmg nak dapat A. And subjek mcm physics and add maths saya harap tak gagal je. Lol amin.

Bila exam dah habis ni, barulah saya sedar akan tahap kesihatan muka saya. Like byk jerawat dah tumbuh -,- Too stress maybe. Lol aku pernah stress ke hahahahaha k. Biasa ah kan bila dah penat study, mana ah rajin gua nak pakai krim apa semua tu. Skrg baru ah sedar and rasa bersalah gila dgn kulit muka gua ni. Gua telah mengabaikanmu. Bukan permintaanku. Ini semua demi masa depanku.

Tamat drama petang.

Novel novel yang saya beli and pinjam pun tak sempat nak baca. Jadi saya nak langsaikan hutang saya pada cuti 2 minggu ni. And during minggu exam ni, sempat jugak aku download K-drama bebanyak. Itu semua sbb nak layan untuk cuti ni. Balas dendam lepas dah berpenat lelah. Eceh berpenat lelah. Kuat bermadah aku skrg.

Kbai.



Le Navigate

Posts About Stuff Links



Duit Tabung







Chatters


Credits
Basecode by Chocolettha.
Template by Aina Hanani.
Colors by Colorpicker.
Images by We ♥ It.